ADVENTURE REKLAMCILIK YARIŞMASI SORUYOR: AJANS BAŞKANINI 30 SANİYEDE ETKİLEYEBİLİR MİSİN?
Boğaziçi Üniversitesi İşletme ve Ekonomi Kulübü tarafından ilk defa 2002 yılında düzenlenen ve ağırlıklı olarak pazarlama iletişimi ve reklam konularına odaklanan Adventure Reklamcılık Yarışması bu yıl TTNET proje ortaklığında katılımcılarına şu soruyu yöneltiyor: “Dünyanın en hızlı reklamcılık deneyimine hazır mısınız?”
Yarışmada süreç şu şekilde işleyecek:
10 nisan’da başvurular açılıyor, 30saniyenvar.com‘dan başvurular alınıyor ve yarışmacılardan ajans başkanını 30 saniyede etkileyebilecek video hazırlamaları isteniyor.
Final etabı 10-11-12 Mayıs’ta gerçekleşecek olan yarışmada 10 Mayıs’ta müşteri yönetimi, strateji, yaratıcılık, digital yönetim ve kampanya yönetimi konularında finalistlere eğitim verilecek, 11 Mayıs tarihinde TTNET ve 41?29!’un vereceği brief’e göre katılımcılar fikirlerini ortaya çıkaracak.
12 Mayıs final gününde sunumlardan önce kokteyl
0 yorum :
Yorum Gönder